bjørn vidar Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 henta en 523 sedan på fredag som jeg i hovedsak skal bruke girkasse osv for å bygge min om fra aut. til manuell. har også garasjen full av deler så bare spør hvis du trenger noe... var tilnærmet strøkent sort skinn interiør i bilen med nedfellbare bakseter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Pris og sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Arendal. Og hva tenkte du på.. Står jeg selger hel bil i deler. Ønsker bud på alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Har også automat kasse som står i min som funker utmerket.. Skal være byttet for ca et år sida. Kan ikke bekreftes, men girer kjempefint og kan prøves i bil noen uker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Årsmod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå