sondred Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Selges samlet eller for seg, til høyst bydende. (Selger ikke for seg, om ikke jeg har kjøper på alt) Forr og bakstilling i bra stand, ikke gjennomrestede fjærbein osv. Diffen svetter litt, men usikker fra hvor. Høyeste bud ligger på 2700,- for alt. Selges høyeste bud innen onsdag 1800. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludvigbele Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 er interessert i å kjøpe fjærbeinene, åpen for å selge de for seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 jeg kjøper gjerne drivakslene vist de er i bra stand og er sterke typen mvh markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Er int i fjærbein med bremser. Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå