Glennm95 Skrevet September 17, 2014 Skrevet September 17, 2014 Litt historie:For 7-8 mnd siden kjøpte jeg og en kompis en BMW 310 av en annen kompis, vi fikk bilen for vrakpant da han skulle vrake bilen,Etter vi kjøpte bilen aå har mye skjedd, bilen har fått fangere, lykter , skjermer mm.Lakkertr bilen kjapt med spraylakk bare for st den akulle ha en faege og ikke 3-4 farger,Bilen skal ikke brukes til daglig og er kun noe vi kjøpte for å prøve frem på ting vi ikke bør på egen bil,Nå har tiden kommet, vi fikk turbo,blow off, intercooler og slanger for 1500kr, garrrt turbo (usikker på model osv)Vi har snudd og sveiset pm grenrøret som er på orginalt for p få dette til å passe, laget til vakum slange og gjort klar for olje retur, vi er litt usikker på hvor i bunnpanna vi skal ta returen siden denne må vøre over oljenivået, kom med tips til dette! Bilen har M-tech coilover og sinter clutch som vi fikk med en som hjelper oss mye, Før etter bilde ( Når vi kjøpte og hvordan den ble tilslutt før lakkering Etter lakkering Streetmeet treff i sykkulven 2014 (Sveisa sperre) Hvordan vi ca tenker å plassere turboen sveis blir slipt og alt blir lakkert med vermebestandig lakk!
termin Skrevet September 17, 2014 Skrevet September 17, 2014 Morsomt prosjekt! Gøy med budsjett bygg Det er ikke fare for at turboen blir for nærme karosseriet, og at den slår inni ved pågassing?Og er det elektrodeapparat som er brukt til sveising?
Glennm95 Skrevet September 17, 2014 Forfatter Skrevet September 17, 2014 Morsomt prosjekt! Gøy med budsjett bygg Det er ikke fare for at turboen blir for nærme karosseriet, og at den slår inni ved pågassing? Og er det elektrodeapparat som er brukt til sveising? Vi skal tilpasse dette senere, har det i bakhode bruker mig/mag
Glennm95 Skrevet September 20, 2014 Forfatter Skrevet September 20, 2014 Skal være utplassert på verkstedet der bilen står, så da blir det lettere å gjøre ting på den (etter arb. Tid) så oppdateringer vil møuligens komme fort fra neste uke! Følg med! Spm: tips til hav vi kan gjør for p gi den mer bensin? Kan ikke stille på pumpa, så vi ser eneste mulighet å kjøpe en med mer futt i
Ullsokk Skrevet September 20, 2014 Skrevet September 20, 2014 Har en s52 fuelrail og en stillbar btr du kan få kjøpt for en grei penge passer rett på m50 Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk
santho96 Skrevet September 20, 2014 Skrevet September 20, 2014 Følger med her Glenn, meget imponert over fremgang! Trodde ikke det kom til å bli slik når jeg så dere hadde kjøpt dere denne bilen
Glennm95 Skrevet September 21, 2014 Forfatter Skrevet September 21, 2014 Fortell meg mer om denne "fuelrqil" saken pris og hva det er og hvordan den funker Var igrunn aldri planen heller sinthur men ble vist slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå