Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo jeg har en bmw e36 318is som er bygget om til 320i pga rådebank, har byttet motor med ledningsnett, men jeg får ikke bensinpumpa til å gå rele og sikringen er hele og pumpa går når jeg settter 12v på den, brukte prøvelampe på sikringen den har jord så feilen må ligge på signal/pluss siden, fikk rele til å klikke ved å sette pluss strøm rett i signal på relet men kom ikke strøm til sikringen da eller? 

noen som har tips til hva det kan være? noe mer jeg trenger eller hva?

takker for svar:)

Skrevet

startsperre på den nye motoren din sikkert, har du gnist da?

Eller er det forskjellig utgang for styring av bensinpumpe på hver ecu?

Skrevet

Jeg hadde et lignende problem på min e34 . Jeg var tvungen til å hente strøm fra en annen sikring til bensinpumpesikringen (strakk en liten ledningsstump mellom sikringene)

Etter mye bannskap og målinger prøvde jeg å dra ut ledningene til bensinpumperelestikket. Mislyktes med det, men bilen startet da jeg satt rele på plass:)

Det visste seg å være dårlig kontakt mellom rele og stikket. 

Skrevet

ja har prøvd det meste sånt, men verken motorreleet eller bensinreleet slår inn da jeg setter på tenninga noe som fører til at dysene ikke åpner virker det som for vis jeg mater pumpa med 12v og drar på starter åpner ikke dysene:/ den slår etter med startgass så er at dysene ikke åpner any ideas?:)

Skrevet

Har du spenning på sikringa di? I mitt tilfelle hadde jeg dårlig kontakt mellom rele og bil, som gjorde at jeg ikke hadde strøm til sikring. Jeg tyvlånte strøm, og bilen startet. Prøv å hent strøm fra en lik sikring i boksen din, se om den starter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...