chrbak Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Hei! Har en e46 coupe preface som ønsker seg følgende: - m-tech 2 bakfanger - M-tech 2 sideskjørter eller m3 sideskjørter - strassentech front lippe - m3 carbon diffusor som passer M-tech 2 bakfanger hadde håpet på å finne i samme farge som min bil (lys grå) men om dette ikke lar seg gjøre, er jeg interessert i andre farger, så riper etc er ikke fare så lenge det ikke er sprekker etc, bakfanger må være komplett med fester osv. Har du noe av dette eller kanskje alt, er jeg kanskje interessert om prisen er rett legger ved et bilde av bilen min mvh Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrbak Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrbak Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrbak Skrevet Oktober 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2014 any1 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå