DieselVegard Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Se her folkens. Muligheter til å gjøre et godkjøp. Priser kan diskuteres, men useriøse 17-åringer trenger ikke kontakte meg.. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=51849237 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Priser kan diskuteres innenfor rimelighetens grenser. Jeg har ikke noe bruk for at dette ligger her. Ebay.de neste?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Ok, opp igjen. Jeg hater egentlig spnn "gi bud"-greier som florerer på Bimmers, men dette må bort. Vær rimelig så kan vi vli enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 Ble lurt av en utrolig useriøs kis nettopp, så dette er fremdeles til salgs. Må bort, gi meg bud, men jeg vet hva det kostet nytt. Har kvitteringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardhans Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 pris på rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2015 Gi meg 3500,- så er rattet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardhans Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 følger det med airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Nope. Nypris kan sjekkes her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå