Bunes Skrevet September 21, 2014 Skrevet September 21, 2014 Tenkte å lage en liten prosjekt tråd på touringen Blir brukt daglig, og har et noe større prosjekt stående, så er nok fare for at det blir litt tid mellom hver post.. Håper noen vil vise interesse ihvertfall! Så til bilen, det er da en 1999 e36 318tds, med 300000 bak seg. Cosmosschwarz med lyst skinn interiør og rimelig godt utstyrt. Først noen bilder fra hvordan den så ut når jeg kjøpte den Så fikk jeg ei pakke i posten.. Da ble den slik Senere fikk jeg kjøpt noen billige felger, så slik ser bilen ut nå Videre blir det vel mtech rundtom, og kobling av anlegg ihvertfall så får vi se.. Håper noen har interesse av å følge med!
spuijnsarn Skrevet September 22, 2014 Skrevet September 22, 2014 Kjøp deg originale tåkelys om du skal ha det Fint utgangspunkt!
divad Skrevet September 22, 2014 Skrevet September 22, 2014 Gjør deg selv en tjeneste å fjern dem LED-stripene -Erik- og aalgaard reagerte på dette 2
Bunes Skrevet September 25, 2014 Forfatter Skrevet September 25, 2014 Tåkelysa forsvinner så fort jeg får på mtech fanger, jeg lover! divad og spuijnsarn reagerte på dette 2
Steinsviken Skrevet September 26, 2014 Skrevet September 26, 2014 såg ut som et godt utgangspunkt for et bruksbil prosjekt! følger!
Bunes Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2014 Fått lagt vinterdekk på de gamle sommerhjula, som er fra e39(?).. spent på om dem passer i hjulbua slik bilen sitter nå! Var på Oslo motorshow forrige helg også, utrooolig mye fint å legge øya på!
Ebeltoft Skrevet Oktober 27, 2014 Skrevet Oktober 27, 2014 Flott bil! har tds touring selv så her må jeg følge med!
Bunes Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2014 Flott bil! har tds touring selv så her må jeg følge med! Takk for det er fornøyd med min ihvertfall! Billig i drift og billig å ha.
aalgaard Skrevet November 2, 2014 Skrevet November 2, 2014 så hel å pen ut denne, ville gått for m fangere Men de ledstripene passet ikke helt inn
Bunes Skrevet November 5, 2014 Forfatter Skrevet November 5, 2014 så hel å pen ut denne, ville gått for m fangere Men de ledstripene passet ikke helt inn Helt enig det kommer! Lommaboka er litt tynn om dagen, desverre :/
Espen.s Skrevet November 6, 2014 Skrevet November 6, 2014 så ut som et fint utgangspunkt dette. er den chippa og slik? har en tilsvarende og blir bare lei meg når jeg trør pedalen i bunn. haha. men billige og ålreite biler ble utrolig bra med senk btw, venter på det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå