morgan93 Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 har en 200 sx s14 jeg driver å tenker på å kvitte meg med, er en 93 mod må på full teknisk pga datasprut å større turbo.. bytte turbo å snu hjernen så er det i orden trengs også 2 nye jekk fester bak så er den klar for veien igjen! har nylig bytter foringer i hele forstilling! følger med 50 MM breddere bak ( hele skjermer) halv bur ekstra eksos org intercooler noe rørgate å org ratt pluss en god del foringer til bakstilling! bilen ligger på en plass mellom 320-350 hk på 1,3 i ladetrykk! byttes helt i sprek e34 ( eller tds) kan også ta anna touring i bytte! bytte pris rundt 50+ kan redusere pris vis ikke alle deler blir solgt/byttet med, har også mulighet til å montere org turbo før bytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 har en 200 sx s14 jeg driver å tenker på å kvitte meg med, er en 93 mod må på full teknisk pga datasprut å større turbo.. bytte turbo å snu hjernen så er det i orden trengs også 2 nye jekk fester bak så er den klar for veien igjen! har nylig bytter foringer i hele forstilling! følger med 50 MM breddere bak ( hele skjermer) halv bur ekstra eksos org intercooler noe rørgate å org ratt pluss en god del foringer til bakstilling! bilen ligger på en plass mellom 320-350 hk på 1,3 i ladetrykk! byttes helt i sprek e34 ( eller tds) kan også ta anna touring i bytte! bytte pris rundt 50+ kan redusere pris vis ikke alle deler blir solgt/byttet med, har også mulighet til å montere org turbo før bytte! kan nås på 47612099 (morgan bergmann) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå