turbo1991 Posted September 23, 2014 Posted September 23, 2014 Sliter med radioen i min 97 mod E39, gjelder både når jeg hører på radio og når jeg hører på musikk fra tlf gjennom AUX. Det som skjer er at musikken stopper og radioen begynner å pipe, den stoppet ikke å pipe før jeg slår den av. Da jeg slår den på igjen funker den som oftest i 5 -10 sekunder, men noen ganger funker den lengre, det varierer altså. Noen ganger kan den funke i flere timer, men som oftest klikker den med engang jeg fyrer opp bilen. Dette er veldig irriterende. Noen som vet hva problemet kan være ?
Djwik Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 har du navigasjon system på bilen din eller har du den standard business radion vil mene at det er radio mudulen din som begynner å ta kvelden
turbo1991 Posted September 25, 2014 Author Posted September 25, 2014 har du navigasjon system på bilen din eller har du den standard business radion vil mene at det er radio mudulen din som begynner å ta kvelden Ikke noe navigasjon her, er nok den standard business radioen
Recommended Posts