oajakob Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Heisann ser ut som om pumpa i tanken er i ferd med å ta kveld, bilen vil ikke starte noen ganger, hvis jeg rapper til under tanken så starter den og går normalt, problemet er at jeg i dag tok ut baksetet og der er to lokk, et på førersidne og et på passagersiden, så det store spørsmålet er ...hvilken side er pumpa på?...og hva er under det andre lokket??
oajakob Skrevet September 23, 2014 Forfatter Skrevet September 23, 2014 pokker...hvordan skal jeg finne ut hvilken som må byttes....har en mistanke til passasjer-siden men er usikker...
D.Toft Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 om jeg husker rett, så, når man har lite fuel på tanken, og bilen ikke starter, så er det pumpen på førersiden som er deffekt. for når det er full tank klarer hovedpumpen å suge til seg diesel.
oajakob Skrevet September 23, 2014 Forfatter Skrevet September 23, 2014 problemet oppstår om jeg har 3/4 tank også...har ca halv tank nå...og d samme skjedde tidligere i dag...
e30_joakim Skrevet September 24, 2014 Skrevet September 24, 2014 Samme med meg også, bare på en e36 325 TD kjøper pumpe utenom tanken som skal også gi mer effekt
Steinhar Skrevet September 24, 2014 Skrevet September 24, 2014 Hadde samme problemet på min e38 740, ble fin etter at jeg bytta pumpa på passasjerersiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå