pinadud Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Et 25, stått på e39. Selges pga jeg ikke fikk presset dem på banebilen. Tar gjerne imot bud og bytteforslag i noen kule 17", tas imot med takk! Er en liten bulk i den ene felgen, men ble overbevist av forrige eier at dette ikke skulle være noe problem! Dette er kule felger Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Pris og hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Gi bud, holder til i Kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 1000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 De koster 12k nye? Men bud mottatt! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Noen med bytteforslag? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Bump Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmmy123 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 2000 tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 bud mottatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Finn annonse: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=52235605 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 har noen 17" gs silvertrack med gode sommerdekk hvis det er intr å bytte i:) holder til i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 har noen 17" gs silvertrack med gode sommerdekk hvis det er intr å bytte i:) holder til i oslo Hvordan er standen på de? Innpress? Bredde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 standen på felgene er veldig bra, de har en veldig liten steinsprut på en av eikene, men det skal være alt. jeg husker ikke helt hva bredde og innpress er på dem(mener det sitter 225 dekk foran og bak) men jeg kan sjekke det neste gang jeg er ved bilen. dekkene er også veldig bra da denne bilen blir veldig lite brukt. sitter gode falken dekk på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 standen på felgene er veldig bra, de har en veldig liten steinsprut på en av eikene, men det skal være alt. jeg husker ikke helt hva bredde og innpress er på dem(mener det sitter 225 dekk foran og bak) men jeg kan sjekke det neste gang jeg er ved bilen. dekkene er også veldig bra da denne bilen blir veldig lite brukt. sitter gode falken dekk på Få med et bilde og specs på felgene, så finner vi nok ut av noe Bil står de på forresten? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 er jo så vrient å legge ut bilder her, men send meg nr ditt eller mail så fikser vi det. står på en e39 nå og med litt spacere så fyller de bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå