bmwmann24 Skrevet September 25, 2014 Skrevet September 25, 2014 Som topic beskriver, vil 96 mod 1.8l motor passe rett på tenning og lednett? Vet at det er startsperre i 96 mod delebilen vi har til rådighet her, men om man bruker lednett og hjerne som står i 92mod så skal det vel i teorien starte? Eller har dere noen formeninger her?! Har og vurdert IS (doch 140hk), men venter enda på konkluderingen om dette passer uten store ombygginger, da man har begrenset med tid og kompetanse for store ombyggingsprosjekter.
Jezza Skrevet Oktober 1, 2014 Skrevet Oktober 1, 2014 Det jeg vet som vil passe, er 3stk turbotrykksmålere oppi a-stolpen, muligens motoren fra den gule bilen du jobbet på, med skeiv bakaksling vil kunne passe rett i? Skal jo i teorien passe greit den, girkassa vet jeg ikke..
kimf Skrevet Oktober 1, 2014 Skrevet Oktober 1, 2014 Girkasse er samme, slik at alt passer her. Kontakten for motorplugg er samme, så er plug and play. Angående hjernen så tror jeg du vil få start, men at du vil plages med tomgangen hvis du bruker den 92mod hjernen. 92 mod motor har motorkode m40b18 96 mod motor har motorkode m43b18 slik at det er litt forskjell på disse. Startsperren kan fjernes fra den m43 hjernen.
bmwmann24 Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2014 På 1.10.2014 den 16.34, kimf skrev: Girkasse er samme, slik at alt passer her. Kontakten for motorplugg er samme, så er plug and play. Angående hjernen så tror jeg du vil få start, men at du vil plages med tomgangen hvis du bruker den 92mod hjernen. 92 mod motor har motorkode m40b18 96 mod motor har motorkode m43b18 slik at det er litt forskjell på disse. Startsperren kan fjernes fra den m43 hjernen. Takk for svar!
bmwmann24 Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2014 På 1.10.2014 den 15.12, Jezza skrev: Det jeg vet som vil passe, er 3stk turbotrykksmålere oppi a-stolpen, muligens motoren fra den gule bilen du jobbet på, med skeiv bakaksling vil kunne passe rett i? Skal jo i teorien passe greit den, girkassa vet jeg ikke.. Du har ikke stemmerett din Auda sjåfør;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå