Espen Aass Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Hei. Noen som erfaring med og handle her http://www.etk.cc/ ? Har piksler som er defekte i BC og pris på nytt instrument frister. http://www.etk.cc/bmw/EN/parts/fullAppliance/62106948231 Uncodet, men det fikses vel med Scanner 1.40 ? Tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Pleier å være så dyr frakt fra usa så det er egentlig minimalt å spare,ville heller søkt på tyske ebay.eller lagabasen.se etter ett brukt instrument med samme km stand som din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Pleier å være så dyr frakt fra usa så det er egentlig minimalt å spare,ville heller søkt på tyske ebay.eller lagabasen.se etter ett brukt instrument med samme km stand som din. Har prøvd og søke på ebay, men ikke funnet noe ennå. Men takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Går det ikke ann å fikse pixelfeilen på det du har da? Er vel bare å bytte en flatkabel som ikke koster stort?? Gjorde iallefall det på mitt eget instrument.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet September 26, 2014 Forfatter Share Skrevet September 26, 2014 Går det ikke ann å fikse pixelfeilen på det du har da? Er vel bare å bytte en flatkabel som ikke koster stort?? Gjorde iallefall det på mitt eget instrument.. Prøvde det for et par år siden, men syntes det var veldig vanskelig og få delt instrumentet så jeg ga opp, men i går kom jeg over denne: Er det samme prosedyre her som på E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Bestilte vel kabel herifra og fulgte den veiledningen som kom med kabelen. Var vel mye likt på e39'en som i den der videoen men ikke 100%. Jeg også knota litt for å få delt instrumentet men det lot seg da gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet September 27, 2014 Forfatter Share Skrevet September 27, 2014 Bestilte vel kabel herifra og fulgte den veiledningen som kom med kabelen. Var vel mye likt på e39'en som i den der videoen men ikke 100%. Jeg også knota litt for å få delt instrumentet men det lot seg da gjøre.Ok. Takk for tipset!Bestilte derfra jeg også. Men nå ser jeg at dem har repair video included. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå