StianMLund Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Hei. Bare lurer på om det går ann å få dynavin når man har navigasjon?Har sett at det finnes en til E60. Men klarer ikke finne en spesielt til E90. Er det kanskje den samme til begge?Eventuelt om det er noen andre løsninger der ute. Har planer om å bytte ut høyttalerene i bilen ettervært ettersom jeg har det miste anlegget uten diskanter. Men istedenfor å drive å tulle med sånn "Line Out Converter" så tenkte jeg å bytte selve spiller uniten!Svar blir satt veldig stor pris på!-Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xrabbit Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Hei! du får dynavin spillere laget spesielt til E90/91/92/93 kjøpte min i fjor hos bilradiospesialisten. Ser du får den kjøpt på hjemmesiden til dynavin til en noe høy pris. lykke til i letingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Johnsen Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Hei. Hvor får jeg kjøpt den siste utgaven til E90 rimeligst Noen som har testet den med Dab+ modulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngven Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Hei, Jeg kjøpte min Dynavin N6 fra USA (det fins en kupong for å redusere prisen med 50$): http://www.jandtdistributing.com/collections/bmw-e90-92-3-series-2006-2012 Jeg har problemer med min DAB+, og er i kontakt med dynavin agående dette. Jeg vet om andre i Norge, som ikkje har DAB problemer med sin N6. jeg kjøpte også med en MOST modul som jeg ikke trengte, i tilfelle noen skulle ha bruk for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Johnsen Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Takk for svar. Ser ikke at han har DAB modulen på den nettsiden..? Most modul?Ser jeg har optisk kabel bak på spilleren,(Proffessional) men jeg har ikke den høytaleren fremme i vinduet, så det er ikke Logic7. Er den bare til Bluetooth enheten min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngven Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Takk for svar. Ser ikke at han har DAB modulen på den nettsiden..? Most modul? Ser jeg har optisk kabel bak på spilleren,(Proffessional) men jeg har ikke den høytaleren fremme i vinduet, så det er ikke Logic7. Er den bare til Bluetooth enheten min? Ja, jeg trodde jeg trengte den, siden det var fiber tilkoblet min originale HU. Men den er sikkert bare til BT/USB/AUX. Så jeg benytter den ikke. DAB+ er ikke en standard i USA. Men han hadde tilfeldigvis en liggende, så jeg kjøpte den. Vet jeg så en svensk nettbutikk som selger den for ca 1600kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Johnsen Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Takker for info. Da var den bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå