RedCab Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Skal selge unna litt M30 oppgraderings deler jeg ikke trenger. Oppdaterer fortløpende om det blir mer deler for salg. Stivere ventilfjærer, stage 1 med alu retainers. Pris 1000,- eller hbo. Portet org innsug, kan følge med innsug spjeld som er nytt. 1000,- eller hbo Frakt kommer i tillegg om deler skal selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Er fjærene ny og ubrukt. Jeg skal ha ca 400hk i min m30 m106 er disse og anbefale sammen med forsterka vipper? Mvh Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet September 27, 2014 Forfatter Share Skrevet September 27, 2014 Settet med ventilfjærer og alu retainers er ikke brukt. kun ligget i eske en stund skal fint holde til 400hk sammen med forsterka vippe armer. Jeg skal snuse på 700+ hk, så kan ikke bruke disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Ventil fjærer med retainers er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå