utforbakken Skrevet September 29, 2014 Skrevet September 29, 2014 Startet bilen i går. Stoppet etter 3sek og vil ikke starte igjen. Tenner på startgass. Byttet bensinpumpe og veivsensor uten at det hjalp. Tar av slangen på bensinpumpa og der kommer ikke bensin når jeg kinner motoren. Har sjekket alle sikringer og rele, sjekket feilkoder uten å finne noe unormalt og er ganske tom for ideer. Noen som vet hva dette kan være? Bilen har ikke fusket eller noe slikt i forkant av dette... Takknemlig for råd.
utforbakken Skrevet September 29, 2014 Forfatter Skrevet September 29, 2014 Er forresten en 98 523i touring...
utforbakken Skrevet September 29, 2014 Forfatter Skrevet September 29, 2014 Men når jeg kobler til strøm direkte på pumpa, starter bilen.... Hvorfor får jeg ikke strøm på releet??
utforbakken Skrevet September 29, 2014 Forfatter Skrevet September 29, 2014 Hmmm. Og etter å ha rotet rundt litt til med sjekking av sikringer og rele og kontakter, fungerer plutselig alt igjen.... Jaja. Kanskje den bare var i dårlig humør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå