Zubzero Skrevet September 29, 2014 Skrevet September 29, 2014 Har en bmw z4 e89 Skal bytte til sportseksos 1 potte på vær side ( må trimme fangeren på høyresiden bak ) resten er mer eller mindre plugg & play, anlegg som kommer ferdig. Noen som tørr tippe på hvor lang tid de vil bruke ? de tar 750 kr timen så lurer på hvor dyrt dette blir.... Mer enn 4 timer ?
ZaxoN Skrevet September 29, 2014 Skrevet September 29, 2014 Vanskelig å si, biler ruster, dette gjør at noe du tror vil ta 5 min kan ta 2 timer. Men er du heldig at alt går av som det skal, og det bare er å skru til den nye eksosen og kappe ut et stykke i bakfangeren for å få plass til en endestuss til så vil jeg tippe de bruker en plass mellom 1-2 timer med mindre de må gjøre noen flere modifiseringer for å få det til å passe. Men tviler sterkt på at alt spretter av lett som en lek Er desverre VELDIG sjelden jeg opplever det sånn
Zubzero Skrevet September 29, 2014 Forfatter Skrevet September 29, 2014 hehe ja jeg tviler også på at alt spretter på plass..........det skjer aldri ,) haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå