Lokketor Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Har et komplett orginalt AirCondition anlegg som stod i min E34 535 1990 mod. Jeg har fjernet dette for å få mer plass. Det er med Kompressor, Radiator og slanger. Radiator ser tett og fin ut, samme med pumpe og slanger. Km på bilen det kommer ifra er 215k, om radiator eller pumpe har vært byttet før er uvisst. Står i Bergen Kom med bud Det som selges er da alt på tegningen, bortsett fra housingen! Mvh Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 ingen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Lurer på om dette passer på e30. Har leitet etter dette en stund til min .. Hva er minstepris ? Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Bud over 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Har dette fortsatt, kjøp nå og ha AC klar til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 For du evt skrevet ned noen delenr på slanger-kompressor-og resten av delene så jeg kan se om det passer min e30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Det kan eg få gjort når eg er hjemme om ca 2 dager e34 520i reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34 520i Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Har du det enda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Yepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå