Dieselmann Skrevet September 30, 2014 Skrevet September 30, 2014 Hei. har en 00mod 320d m47 jeg skal bytte toppakning på. ikke gått mer enn ca 170tkm men har begynt å bruke litt vann noen som vet om man må ha noe spesialverktøy til dette. tenkte som til å låse register osv.. sku vel kjøpt meg en rep håndbok etc står vel der hva jeg treng. vet dere og om man bør ta med og bytte noe annet i samme slengen motoren starter og går fint ikke noe ventiltikking ulyd i register etc . eneste er nok et strammehjul med litt dårlig lager litt ulyd innimelom ved oppstart kald på ene utv motorreimene. noen som vet noe som pleier å gå igjen som man bør ta å bytte i sammenheng med at toppen er av. skal se over muligens ta å bytte vannpumpe og termostat da jeg må tappe ned kjølevæske uansett. Er bilmekaniker så råd som at jeg må bruke Momentnøkkel osv skal dere sippe å skrive. hei å hå
morten.2 Skrevet Oktober 3, 2014 Skrevet Oktober 3, 2014 Kjekt og ha verktøyet til å låse av svinghjulet og det til å holde kamaksel på plass med. Jeg fikk laget verktøyet på jobb, men det finner du på Ebay og på biltema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå