madinhoz Skrevet Oktober 1, 2014 Skrevet Oktober 1, 2014 (endret) Har akkurat kjøpt meg SMD LED ANGEL EYES til min bmw e46. Har hatt ccfl tidligere, da hadde jeg to invertere osv. Og det fungerte supert. Men de lyste ikke sånn kjempe godt i dagslys. Jeg skulle montere de nye angele eyesene igår kveld, jeg fikk med et ledningssett, der jeg koblet + på batteri og - på jord. Så var det enda en rød kabel og en hvit + 4 ledninger til angel eyesene. Koblet den rød ledningen på + på parklyset og den hvite koblet jeg på der igjen. Vet ikke helt hva den hvite ledningen er til? Når lysene har stått på litt kommer til "tikke" lyder fra den ene boksen fra angel eyesene. Neon som vet hva problet er? Jeg slet også med å få bort at bliklysene lyste. Har også prøvd å bruke de gamle invertere siden det det fungerte bra med de sist. Men da fikk ringene lite strøm siden da koblet jeg inverterene rett på parklyset. Takker for svar, sykt irriterende... haha! Endret Oktober 2, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3!
thommas88 Skrevet Oktober 2, 2014 Skrevet Oktober 2, 2014 Blinklysa lyser pga mindre eller mer motstand mener jeg. Hvis det er det du har koblet de til. Tikking har jeg også, De "flicker" litt innimellom også men det har jeg ikke orka å brydd meg noe om enda så hadde vert morro å få vite hva det kommer av. Hvite er kanskje enda en trigger wire ? Kobla mine til park lys å til lyset i hanskerommet sånn at når jeg låser opp bilen så lyser det også.
madinhoz Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2014 Jeg koblet den ene tigger wiren til + parklysene og den hvite har jeg ikke koblet til noe. Men planen er å koble den til lyset i hanskerommet. Har bestilt motstand til parklysene fra ebay, så håper jeg at blinklysene gir seg da. Men jeg prøvde å koble en ene wiren til den grønne ledningen i ECU boksen. Men da fikk jeg ikke noe støm? Er så sykt irriterende å at blinklysene lyser.... Men led angel eyes lyste sykt mye bedre enn ccfl! Har også satt inn 8000K i tåkelysene! Ble veldig fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå