Mohs-evo Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Hey,Ved fast rigtigt pris 3000DK KR, sælges dette Nyt ombetrukket læder, Med M farvet syninger, Komplet med airbag, og multi funktion 370mm M TECH sports rat, med "tommel" hvil/ holdere sælges uden E36 rat krans, men der passer, flytter man den over fra sit eget, gamle rat hvis dette afhentes på min adr., kan jeg godt hjælpe med at montere det i din bil, for en kold vand For fast riktig pris 3000dkk solgt denne New reupholstered skinn, med M farget søm, komplett med airbag og multifunksjons 370mm M TECH sportsrattet, med "tommel" Hvile / holdere;-)selges uten E36 rattet rim, men det passer, flytte til den over fra sin egen gamle rotte. hvis plukket opp på min adr, kan jeg hjelpe deg å installere den i bilen for en kald vann;-) Mobil. +4531695218 Dette er Til hvis man vil have det i e39 med multifunk, bemærk dette er 370mm, og ikke 385mm, som det fra e39 dette er et gamle rat fra e39, men dele kan tages derfra til e39. Dette er på hvis du vil ha den i e39 med multifunksjonelle, vær oppmerksom på dette er 370mm, ikke 385mm som fra e39dette er et gammelt ratt fra E39, men deler kan tas derfra til e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mohs-evo Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 afventer pt. ikke til salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå