BimmerPåInner Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Fant ut att gulve bak var fult i vann som følger av vannsperra var løs... så tettet den igjen. Så spylte eg med hageslangen uten dørtrekke på, da kom de litt vatn ut av klipshullene på døra? noen som har ein ide? Tetter klipsa til dørtrekke dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Er litt usikker på hvordan disse klipsa er på BMW. Men på VW så bruker klipsene å ha en liten pute rundt klipset til å tette for vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerPåInner Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 er ingen pute på disse klipsene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerPåInner Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 bilde eg fant på google: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1921132401_2/10-Pcs-Door-Panel-Clips-Retainer-Fasteners-for-BMW-51411973500-CA01826.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Det er ikke pute på mine klips heller. Jeg har også en E39, og det er tett med meg. Men det du kan gjøre er jo å sette i klipsene og så om det renner ut noe da Om det gjør det så kan du prøve å ta noe tettningsmasse på klipsene før du monter på igjen dørtrekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerPåInner Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 ja, de er ein løysning! Blir jedna vansklig å få av dørtrekke i seinare tid da :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Var ikke puter på klipsene til min e46, men det var det på de nye jeg kjøpte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerPåInner Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Oki ! skal prøve og sette på dørtrekke idag, og sjekke om de fremdeles lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerPåInner Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 No har eg testa med dørtrekke på, virka som det blei tett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå