Steffen_1988 Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Har en m10b18 gassermotor fra en 1986 316 e30 som jeg ikke trenger. Motoren er i grei stand, men småfjusker når den er kald. Gått ca 178 000 i følge speedometeret. Litt vond å gire med, men kan følge med ei getrag 240 kasse. Går billig! Gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Hvor i verden befinner denne seg? og er det lenge siden den var i bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Den befinner seg på raufoss, ei mil sør for gjøvik. Er ikke mer enn en måneds tid siden den var i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Den befinner seg på raufoss, ei mil sør for gjøvik. Er ikke mer enn en måneds tid siden den var i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Jeg er interessert i motoren da jeg har en utslitt M10B18 gassermaskin i min E28 (Vil holde denne original)Men det er langt for at jeg kommer for å hente den motoren da jeg holder til i Stavanger. Med mindre du/noen har noen gode forslag til transport som ikke koster mer enn det smaker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 Det har jeg dessverre ingen anelse om. Jobber alt for mye om dagen til å få ordna med noe transport også dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 Gis bort ved rask henting!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tanklokk Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå