Gå til innhold

Ny clutch til E39 523i (M52B25)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Fersk BMW eier her på leit etter ny clutch.

Jeg er ute etter en clutch som biter bedre enn OEM clutchen i min 1995 523i E39 med M52B25 motor.

Er ikke ute etter sinter eller puck clutch, men noe en plass mellom der og den orginale.

Gjerne lettet svinhjul også (Ja, jeg vet fordeler og ulemper med det :D )

Utenlandshandel gjør meg ingenting :D

Takker på forhånd for svar.

Skrevet

Kjøpte akkuratt xtr stage1 kit på ebay til min. Letta svinghjul og komplett clutch. Var Sachs trykkplate og luk lamell så er jo gode deler. Litt underkant av 5000med frakt...

+ 25% av deleprisen i moms og et lite behandlingsgebyr som du får i form av et "hyggelig" brev fra UPS i etterkant.

• 2 weeks later...
Skrevet

Kjøpte akkuratt xtr stage1 kit på ebay til min. Letta svinghjul og komplett clutch. Var Sachs trykkplate og luk lamell så er jo gode deler. Litt underkant av 5000med frakt...

Link ? =)

Skrevet

400495213634 det er delenr på ebay. Kjørt med det i 3uker nå ca. Clutchen er som orginal. Ikke merkbar tyngere på pedalen. Og bilen ble mye jillere å kjøre. Kommer seg fortere opp på turtall med det letta svinghjulet.

Skrevet

http://www.ebay.com/itm/SACHS-CLUTCH-KIT-ALUMINUM-FLYWHEEL-BMW-325-328-i-is-525i-528i-M3-Z3-E34-E36-E39-/151046145327?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item232b0d452f&vxp=mtr

Jeg tenker dette, virker jo positivt at det er sachs trykkplate og lamell. Noen som har noen formeninger?

ser jo nå at det ikke står oppgitt noen specs på hva den holder. Kanskje dette ikke er  oppgraderingskit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...