Rådebonden Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Hallo Jeg er ny her på forumet. Har en E30 som jeg har tenkt til å pusse opp til strøken orginal stand. Også lurer jeg på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt orginaldeler ? Enten det er i norge eller utlandet. Håper på svar. Mvh. Håvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Jeg er veldig fornøyd med koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Jeg er veldig fornøyd med koed Koed var et veldig bra tips Tusen takk ! Lette å snakke med og greie priser eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 veldig greie å snakke med ja,om du ikke finner det du trenger på etk eller på old koed sender du bare en mail så sjekker de om det fortsatt kan skaffes.er jo ikke alt de selger som er originalt men er merket med oe eller oem .lager ol er jeg ikke så redd for å kjøpe uoriginalt men karroserideler har en litt ugrei passform om man ikke holder seg til bmw.eneste minuset er at tegningene på etk er veldig utydelige,så hender jeg må bruke gs sine for deretter å kjøpe delene hos koed når jeg finner dele nr et.de har en del hos ireland engineering også men blir fort dyrt med frakt og toll.har også handla litt på bimmerworld veldig service innstilte men prisen blir litt høy når staten har fått sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 veldig greie å snakke med ja,om du ikke finner det du trenger på etk eller på old koed sender du bare en mail så sjekker de om det fortsatt kan skaffes.er jo ikke alt de selger som er originalt men er merket med oe eller oem .lager ol er jeg ikke så redd for å kjøpe uoriginalt men karroserideler har en litt ugrei passform om man ikke holder seg til bmw.eneste minuset er at tegningene på etk er veldig utydelige,så hender jeg må bruke gs sine for deretter å kjøpe delene hos koed når jeg finner dele nr et.de har en del hos ireland engineering også men blir fort dyrt med frakt og toll.har også handla litt på bimmerworld veldig service innstilte men prisen blir litt høy når staten har fått sittKan sende til sverige forså og hente der ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå