Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ser på ein bil med eit..lite rustproblem. Ser ut til at kanalen må byttes, vertfall på 1 side.
Kjenner 2 sveisere, tvilsomt at eg får de til å gjøre det for meg, men får gjerne bruke verktøyer deres.

Dette er da ein e39 om eg ikkje tar heilt feil (BMW- 5serie 2.0 1996) og lurer på:
hvordan tar man av ein kanal slik at passformen på "ny" kanal er "perfekt".

Ligger til eit bilde av noen som ser ut til å ha gjort det greit, men sier ikkje noe om hvordan han gjor det 'Gammel tråd*.

Kan også legge til bilder av bilen med problemet.

Noen tips? Bilen koster 10K, og ser relativt grei ut ellers.

"Selger bilen som rep objekt den er ikke eu godkjent
Bilderna sier sikkert det meste men bilen går plett fint mekaniskt, har nye bremser runt om inkl brekk
Den har nye ledd og styrestag men den har blitt tatt av rust i kanelerna og det er utenfor mitt fagområde.

Bilen har en gammel bulkskade på venster side dørr men er på høyre side hel og fin

Priset er satt til 9000 :- og det er mat nog på bilen i bare dekk og felger pluss litt annet så priset er prutat og klart.
Men har du en Eu godkjent liten vare bil som ex Caddy belingo eller noe sånnt i ca samme prisklassen er jeg
meget inntresert i bytte handel :smile:"

Kjørt : 313 000 km

Infoen ovenfor eg bare for å få eit bilde på hvordan bilen er, eventuelt om den er verdt 9000,-

Bilde av rustbilen er bilen eg sikter til, den andre er reperasjonen av det.

post-83478-0-68912500-1412883494_thumb.j

post-83478-0-22013700-1412883496_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...