Scampi Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Hei!Fant ikke noe i forumet som ga meg svar på dette spesifikt, så jeg prøver meg med en tråd.Jeg har en 1998 E38 med MKII-nav, DSP, 4:3-skjerm og CD-skifter som ikke lar seg modifisere med Mediabridge.Er det slik at jeg kan kjøpe en 16:9-nav og deretter kan bruke Mediabridge for å få bluetooth? Eller krever det å bytte enda mer utstyr i bilen? Jeg er klar over problematikken med at bildet på 16:9-skjermen bli 4:3 grunnet videomodulen.Bakgrunnen er at jeg vil ha bluetooth for å spille musikk trådløst, og så langt har jeg ikke funnet noen annen løsning enn Mediabridge, men den lar seg ikke installere med utstyret jeg har per i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Du trenger ikke bytte skjerm for å få det til å virke. Har du skaffet deg en dsp adapter? Er det noen koblinger du ikke får til/ ikke finner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Jeg leste i forumet her at dersom CD-skifteren i bagasjen har teksten "P" fungerer det ikke, bare dersom det står "PI" om jeg ikke tar feil.Bilen min er en tidlig 1998.Har ikke fått kitet ennå, hvor det for øvrig følger med DSP-adapter. Mulig det er jeg som tar sorgene på forskudd, men alt jeg har lest meg frem til peker på at dette ikke går, siden jeg har 4:3-skjerm, MKII-nav osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Det er radiomodulen din det kommer an på. Siden bilen din er fra 98 og du har en mk2 navi, så tipper jeg du har en bm24 radiomodul også. Den skal være ibus kompatibel og dermed støtte Dice'n. Jeg tror det kun er kablene/koblingene du må trikse til for å få det til å virke. Men det skal være en smal sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Hehey, dette styrker troen en god del...takk for hjelpen så langt Det er absolutt ikke umulig at jeg spør litt når Dice'n dukker opp, hvis det er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 1, 2014 Forfatter Share Skrevet November 1, 2014 Som jeg trodde - CD-skifterkabelen har rund plugg, og Mediabridgen har firkantet...no go slik jeg ser det. Hvordan skal dette trikses til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Prøv å bytt cd-vekslerkabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 mediabridge har liten firkantet plugg? isåfall skal denne koles i radiomodulen trekk ut cd skifteren sin lille firkantete og sett inn mediabridge sin på samme plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå