Torstein47 Skrevet Oktober 11, 2014 Skrevet Oktober 11, 2014 Har en E36 coupe M50B20 som har hatt litt trøbbel den siste måneden. Når man setter på tenninga lyser alt slik det skal, men i det jeg vrir om for å starte blir all strøm borte. Det er strøm på batteriet, har prøvd å starte med startkabler. Hvis jeg slenger igjen passasjer døra hardt, så kommer strømmen som oftest tilbake, men blir borte igjen når jeg skal prøve å starte. Løsningen har vært å gjenta dette til den plutselig starter. Har dessverre ikke fått prøvd å ta den på trill mens strømmen har vært "borte". Litt av samme problem som han her har, http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=403483 Noen som har vært borti noe sånt før?
bjalle Skrevet Oktober 11, 2014 Skrevet Oktober 11, 2014 Sjekk jordingskabelen på startmotoren,prøv å jorde startmotoren med en startkabel for å se om ting virker bedre,hadde samme symptom på min,der var solinoiden på startmotoren helt morken og bilen startet kun en gang iblant .Virker ihvertfall som du har dårlig jording ett sted
ZaxoN Skrevet Oktober 13, 2014 Skrevet Oktober 13, 2014 Høres ut som noe tull med starteren ja, ta strøm fra et batteri med + og - rett på starteren og se om den går rundt som den skal da. Prøv også å pusse polene rene, da det kan være dårlig kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå