Gomlers Skrevet Oktober 14, 2014 Skrevet Oktober 14, 2014 Har hatt bilen på bilpleie, hvor de har vasket utvendig og innvendig. Da jeg fikk bilen tilbake la jeg merke til at klokka i dashen var resatt: --:-- I tillegg, så er det en vifte som går i bagasjerommet hele tiden (iallefall fra jeg låser opp bilen, og lukker opp bakdøra). Er temmelig sikker på at jeg ikke har hørt denne viften før, ettersom jeg hver dag plasserer sønnen min i barnesetet bak. Det virker som viften som går, er plassert innenfor "SOS-dekselet" i bagasjerommet, rett bak venstre baklys, og rett over eksos-enden. Viftelyden går ikke av når jeg tenner motoren, ikke når jeg slår av motoren, ikke når jeg tar ut "nøkkelen" etc.. Kort sagt: Det virker som den går konstant. Er det noen som kan fortelle meg hvilken vifte det er som går, og hvorfor? Kan dette ha noe med at klokken var resatt når jeg fikk tilbake bilen fra bilpleie (de sier at de ikke har koblet fra batteriet).
Gomlers Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2014 Update: Det ser ut til at viften slutter å gå etter noen minutter når bilen er slått av. Den begynner å gå så fort jeg låser opp bilen. Forsterkeren - lager den vifta så høy lyd, helt plutselig etter 5 år?
tomasb Skrevet Oktober 15, 2014 Skrevet Oktober 15, 2014 Resatt klokke kan være pga dører etc har stått oppe, og div lys etc har tappet batteriet. Etter min forståelse kutter hjernen strøm til alle deler som ikkje trenger strøm, når den registrerer lavt batterinivå. Den vifta kan være noe noe som har skjedd når strømmen har blitt kuttet. Ville prøvdt å ta av batteriet en stund, og se om det resatte seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå