Odd-Arild Skrevet Oktober 15, 2014 Skrevet Oktober 15, 2014 (endret) I går kveld skulle jeg være lur å demontere den intrigrerte telefonen i midtkonsollen. Dette skulle jeg jo selfølgelig aldribeveget meg ut på. Når dette var gjort, kom feilmeldingen om SOS tjenester ikke tilgjengelig (forsåvidt greit nok, jeg husker 112, så jeg kan ringe selv), men Bluetooth virker ikke og radioen virker ikke,Jeg klippet selfølgelig ledningnene..Jeg koblet alt sammen igjen etterpå, men ingenting fikset seg.Kan noen hjelpe meg her?? Går det å programere bilen til å ta bort denne SOS tjenesten og samtidig få bluetooth og radio til å virke?All hjelp mottas med veeldig stor takk.X5 E70 btw Endret Oktober 17, 2014 av Odd-Arild Endret topic. Les forumsregel 3!
Odd-Arild Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2014 Jeg tror jeg har funnet ut litt ang dette. Bluetooth'en sluttet å virke og radioen sluttet å virke. Forsto det sånn at det går akkurat som en lysløpe igjennom dette systemet og at bluetooth'en ligger i telefon braketten. Så det jeg har lest er at det går ikke an å fjerne alt, men å ta ut kretskortet og gjemme dette under midtkonsollen. Jeg tok ut kretskortet og koblet alt sammen igjen, men selfølgelig så klippet jeg jo ledningene først så feilmeldingen kom opp. Stemmer det da at hvis jeg får feilmeldingen slettet, så vil alt virke fint igjen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå