Emil Karlsen Skrevet Oktober 15, 2014 Skrevet Oktober 15, 2014 Hallo! Har en 2.8l m52b28 ! Og har tenkt og sette på innsug og hjerne fra 2.5l. Det jeg lurer på er om det er vits med hjernen?
so3nd Skrevet Oktober 15, 2014 Skrevet Oktober 15, 2014 har ingen hensikt med 2,5 hjerne vist den hjernen du har nå fungerer helt fint. Jeg byttet til 2,5 vanos hjerne og ledningsnett fordi da slepper jeg det problemet med startsperren. Vist du bytter innsug så er det nok en fordel å chippe hjernen og så du får meir utav det:)
Emil Karlsen Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2014 Okai ! Men går det Ann og kjøre med det innsuget uten og chippe hjernen ?
Emil Karlsen Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2014 Og av en eller annen rar grunn så sperrer bilen min på litt over 5 når jeg kjører og på 6 når jeg ruser den noen ideer ?
so3nd Skrevet Oktober 16, 2014 Skrevet Oktober 16, 2014 går heilt fint å kjøre uten chips ja. Dee trur eg bare er turtallsperra som slår inn,har hørt om fleire 328er som sperrer på litt over 5tusen... men med chip så fikser det seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå