sh0xx Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 hei vet ikke om dette er riktig trådplass for dette men skriver uansett så kan admin bare flytte meg til riktig plass etterpå.det jeg lurer på er om dette bremse sette er bra eller ikke eller om noen vet om noe som er bedre te en ca samme pris http://www.autoanything.com/brakes/61A5870A0A0.aspx skal bytte alle så tenkte å ha slissa + borra skiver for syns skyld da jeg har litt åpne felger. hehe takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Ingen som har noen idee ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenntech87 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Hvilken bil skal du ha dette på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 En E39 530 bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenntech87 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Oki. passer ikke til 520ia e39?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Tror de har til alle , må bare trykke inn hvilken modell å sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå