Morstan Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Ønsker å kjøpe effekt anlegg til e30 325, m3 etc. Sitter en m52 b28 i bilen med grenrør, resten er hjemmesnekret ser det ut som. Bråker iallefall for mye for min smak, derfor ønsker jeg ett effektanlegg som kan passe på bilen min. Kan godt bråke litt, men da på litt høye turtall og ikke under vanlig pen kjøring:) er en facelift og er doble rør hele veien hvis det er til hjelp:) Helst ett pent ett som ikke er opprusta og fælt:) Send en pm hvis du har! Mvh Martin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå