Vestre Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Åpne og låse bilen fungerer ikke lenger på nøkkelen til min BMW 328i. Jeg kan låse den opp manuelt, men foretrekker å bare trykke. Nøkkelen blinker rødt når jeg trykk på enten låse eller åpne-knappen, men den fungerer ikke. Noen som har en anelse om hva som gjør det, hva jeg kan gjøre. Jeg monterte bilstereo i bilen for en dag og to siden, hvis det er noen mulighet for at det spiller noen rolle? Jeg har låst den etter jeg koblet det, dog. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Du kan prøve å ''kode'' nøkkelen til bilen igjen. Noen ganger kan nøkkelen glemme kodingen.Det du gjør er å sette deg inn i bilen å lukker alle dører. - Sett nøkkelen i tenningslåsen å vri over til tenning kl.15 (hakk 2). - Vri tilbake nøkkelen ta den ut. - Hold inne ''lås opp'' knappen mens du trykker 3 ganger fort på låseknappen.Nå skal alle dørene låses seg og låses opp igjen automatisk. Husk at hvis du har flere nøkler må samme prosedyre gjentas med den andre nøkkelen innen 10 sek. Ellers vil ikke den fungere. Fungerer fjernstyrt sentrallås da?Hvis ikke er det nok noe galt med nøkkelen eller antennen i bilen å bør feilsøkes på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestre Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Tusen takk for svaret, det funket utmerket å "kode" bilen. Hjertelig takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Fint at det fungerte! Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå