mege34 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Det begynte med at jeg mistet begge kjørelysene mine bak og så de foran. Det kommer ikke strøm til sikringene 13 og 14 som skal være til kjørelysene om eg har skjønt det rett. Og no tror bilen at nødblinken er kjørelys så hvis jeg tar bryteren i kjørelys posisjon så kommer bare nødblinken på. Noen som vet hva det kan være eller hvor jeg kan leite? Har skjekket alle releer i bilen og alle er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Funnet ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Skriv hva som var problemet da, til nestemann som lurer på det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Skriv hva som var problemet da, til nestemann som lurer på det samme! + 1 Veldig kjekt hvis man søker her på forumet, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Problemet var egentlig ikke at der ikke kom strøm til sikringene men at jeg så på feil. Tingen var at jeg ikke fikk lys i kjørelysene hverken foran eller bak og i sikringsboks en stod det at sikring nr 4,5,14,15 var til kjørelys og jeg målte ikke strøm i nr 14 og 15. Jeg byttet krasj relé og problemet ga seg ! Sikring nr 14 å 15 viste seg å være til langlys så var derfor der ikke var strøm . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå