Scooterengan Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Skulle koble opp suben i nybilen, alt er kobla til, bortsett fra RCA kablene left og right som kommer fra forsterkeren som skal inn i spilleren. Vanligvis så er det jo output på spillerne får RCA hvit og rød. Er en e46 med en dynavin radio (tror jeg). Er den med navigasjon. Som dere ser på bildene er det noen RCA kabler som går utfra spilleren, men har prøvd alle og ingen funker, står AUX, Front og Rear på dem, rød og hvit. En stk står det subwoofer på og 2 stk som står video out på. Suben har jeg hatt i en annen bil så innstillingene skal være som de skal, har bare flytte den rett over. Forsterkeren får strøm ja. Kan jeg koble meg på en av de andre ledningen som går inn i spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Det er samme om du bruker front, rear eller subwoofer-kanalen, lyd skal det bli uansett (med mindre du har på et high pass filter på spilleren som fjerner bassfrekvensene i rca-utgangene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scooterengan Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Jeg fant ut omsider hva problemet var. Var en instilling på forsterkern som ikke var korrekt. Slo av og på, på flere brytere på forsterkeren mens jeg spillte av musikk, plutselig kom det lyd i suben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Godt du gir svar på hva som var problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå