aljorda Skrevet Oktober 18, 2014 Skrevet Oktober 18, 2014 Hei, håpar på litt hjelp. Har ein 728 97mod som ikkje bles varmluft i varmeapparatet når bilen står på tomgang, sjølv om tempnåla står rett opp. Merka dette igår da eg starta opp bilen og lot den stå i ca 20 min, kom ikkje varmluft før eg haldt ca 2000rpm. Virkar som alt ellers fungerar som det skal både med temp justering og hastighet på vifta. Nokon som har nokon gode tips?
Espen Aass Skrevet Oktober 18, 2014 Skrevet Oktober 18, 2014 Hei, håpar på litt hjelp. Har ein 728 97mod som ikkje bles varmluft i varmeapparatet når bilen står på tomgang, sjølv om tempnåla står rett opp. Merka dette igår da eg starta opp bilen og lot den stå i ca 20 min, kom ikkje varmluft før eg haldt ca 2000rpm. Virkar som alt ellers fungerar som det skal både med temp justering og hastighet på vifta. Nokon som har nokon gode tips? Det kan være så mangt, men luft i kjølesystemet eller ventil til varmen. Den som sitter på torpedoveggen høyre side av motoren når du står forand bilen. Nr 1 på bilde her:
aljorda Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2014 Takk for svar . Var ut og lufta kjapt no, ingen antydning til luft i systemet ogblir fortsatt ikkje varm luft før eg har litt gass. Merkar stor forskjell med ein gang ein gassar på. Men oppdaga att det mangla ca ein halv liter kjøleveske ifra fullt, er ikkje lenge sidan eg bytta væska og lufta systemet (vart kontrollert nivå nokon dagar etter). Har og sett antydning til kvit røyk ved pådrag. So spørst om det nermar seg eit topp pakningsbytte.. Den ventilen på torpedoveggen, nokon måte og sjekke den på?
Espen Aass Skrevet Oktober 18, 2014 Skrevet Oktober 18, 2014 Ventilen på torpedoveggen kan sjekkes med voltmeter/ohm. Men, i og med du får varme ved turtall, så tyder det på dårlig sirklasjon. Mulig vannpumpe begynner og bli defekt. Eller sirklasjonspumpe nr 2 på bilde over.
aljorda Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2014 Hmm. Blir litt spekulering frammover da kan den sirkulasjonspumpa bli påvirka av turtall då?
Espen Aass Skrevet Oktober 18, 2014 Skrevet Oktober 18, 2014 Hmm. Blir litt spekulering frammover da kan den sirkulasjonspumpa bli påvirka av turtall då? Nei. Hvis jeg husker riktig er sirkulasjonspumpe der for og hjelpe til med sirkulasjon til varmeapparat når motor går på tomgang. Så hvis denne er defekt, vil ikke vannpumpa gi sirkulasjon nok når motoren går på tomgang/lavt turtall. Mener det var slikt, men ikke helt sikker...
aljorda Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2014 Skal få sjekka tlstand på den pumpa . Tusen takk for gode svar
Espen Aass Skrevet Oktober 18, 2014 Skrevet Oktober 18, 2014 Skal få sjekka tlstand på den pumpa . Tusen takk for gode svar Har sjekket litt på nettet, så skal sirkulasjon pumpa virke når temperaturen på kjølevæska er 30 grader eller høyere.Og hvis man har reset knapp på betjening panelet til varmeapperatet.
aljorda Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2014 Hmm. So den skal gå ved temp over 30 ja. Om det er rest knappen du meinar so har eg den, men får verken skrudd den på med varm eller kald motor. So kan vere den pumpa som ikkje henge med då? Vil det vise på ein diagnose?
Espen Aass Skrevet Oktober 19, 2014 Skrevet Oktober 19, 2014 Hmm. So den skal gå ved temp over 30 ja. Om det er rest knappen du meinar so har eg den, men får verken skrudd den på med varm eller kald motor. So kan vere den pumpa som ikkje henge med då? Vil det vise på ein diagnose? Det er rest knapp jeg mente ja. Vil vises om denne er defekt med BMW Scanner 1.4 ja. Gjorde det på min 728 iallefall, da denne fusket og fikk opp "errors" men husker ikke hvor i programmet det var.
aljorda Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2014 Blir litt spekulering . Passa dårlig med toppaknig, toppdekselpakning, varmeapparat, huskjøp, leilighetsalg og flytting. Har nokk og gjere på framover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå