Stephen Moe Jensvik Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Ønsker og kjøpe tøffe felger til min bmw e46 sedan. Har tenkt på noe som bbs lemans/replica, superstar grandeur, exe pegasus royal, varrstoen osv osv. alt er av interesse utenom type felger som slitte rondell osv Prisklasse 0 - 20k + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas2003 Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Hei! Jeg har ett sett med breyton magic 19" skrudde felger, stått på en m3 vet ikke Åssen jeg legger inn bilder her. Så hvis du sender meg en meld sender jeg bilder på tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Har et komplett nytt sett med dekk ubrukte vmr vb3 felger som kun fåes kjøpt i usa.! Ligger i eske enda. 19^ kjøpt for 22.000 inkl frakt, selges for 12.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephen Moe Jensvik Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2014 har du noen bilder av hjula Badsha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Hei Stephen! her har du bilde av hvordan de ser ut:) er ikke kopier men orginale som er lette og tåler mye! http://www.7machine.com/bmw/27854.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephen Moe Jensvik Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Tusen takk for tilbudene, Men det ble noen lekkre Superstar Grandeur 19'' på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå