blodan Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 er det noen som kan ta en diagnose på min e39 523? har ikke utstyr til å gjøre det selv enda og har ikke mulighet å reise til et verksted da bilen ikke starter.holder til i porsgrunn, bilen er en 97 mod med rundt kontakt i motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Verksted eller kontakt noen i listen her http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tråden-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodan Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 verksted går ikke siden bilen ikke starter i utgangspunktet, og den lista er snart 2 år gammel, de 3 som er nærmest har ikke vært pålogget på noen måneder. har hørt med kompiser men de har ikke overgang til rundt kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Listen oppdateres hele tide. Så at tråden er 2 år gammel har ingen betydning. At ingen der bor i nærheten eller er aktive litt uheldig Da vet jeg ikke. Kan kjøpe utstyr selv på ebay til 200 kr. Men tar nok noen uker i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodan Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 posten er skrivd i 2011, sist oppdatert 18.03.13 utifra hva som står der, men ja det var litt uheldig at ingen av de var aktive.... men jeg har bestilt diagnoseutstyr på ebay så det er på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Ja. Jeg ble lagt til i listen der 27.06.2013 - 20:35. Så den er oppdatert senere enn det. Kommet flere på listen etter meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå