Traktortom2 Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 hei, det har begynnt å lekke vann inn i bilen når det regner. vanne kommer ut i fra airbagg sprekken på A-ramma i frontruten Jeg trur bare att dreneringsslangen begynner å bli morken og har kommer hull i? men trengs det en spesiell slange til dette, eller kan jeg bare klippe av fra en rull så lenge dimmen er riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skruern Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Lukepakningen kan se utrolig fin ut , men utslitt og deformert, kan bli for mye vann for dreneringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2014 men om jeg tar å tetter hullet på den siden det lekker og ser om det fortsatt kommer vann så må vel det være slangen? og det er jo drenering på andre siden så vanne vil jo bli borte uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skruern Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Virker logisk teorien din, men har klusset en del med lignende og løsningen ble til slutt å skifte pakningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Hmm.. Hvor sitter denne pakningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Har du takluke?Sjekket pakning der?Ellers er det vel kanskje dørpakning eller pakning på frontrute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå