marcoto Skrevet Oktober 24, 2014 Skrevet Oktober 24, 2014 Hei ! Som tittel tilsier så har jeg ett problem med en E39 jeg skulle henta som har låst deg i D, noen som har noen forslag på hva man kan gjøre ? Kan flytte girspaken fra gir til gir, men står D i dashbordet uans hvilket gir den står i og vil ikke starte ! Takk på forhånd
RobertGråwe Skrevet Oktober 24, 2014 Skrevet Oktober 24, 2014 Nødmodus?Det første som faller meg inn iallefall.
marcoto Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2014 Tanken har slått meg, hvordan får man kasse ut av nødmodus ? Første bilen med automat så
The Edge Skrevet Oktober 24, 2014 Skrevet Oktober 24, 2014 Sjekk sikringene i hanskerommet, en av sikringene kan føre til dette dersom den er gåen, husker ikke hvilken i farten.
marcoto Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2014 Prøvde å sjekke sikringene også, men selve kartet over sikringenne er borte, og reiner med at det ikke står no om dette på kartet til en manuell bil ?
The Edge Skrevet Oktober 24, 2014 Skrevet Oktober 24, 2014 Tror sikring nr 15 har med det å gjøre, men mener det var en til sikring man skulle sjekke i denne sammenhengen.
marcoto Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2014 Ja oki, da får jeg prøve det ! Er nok med å nappe den ut og inn om den ikke har røket eller ? Får prøve dette før man hiver den på henger imorgen
The Edge Skrevet Oktober 24, 2014 Skrevet Oktober 24, 2014 Ja, man bør jo måle sikringen med multimeter for å forvisse seg om at den er hel, og sjekke at det ikke er irr på kontaktene. Tror også sikring 28 har med styringen til girkassa å gjøre. Er jo ikke sikkert at problemet har med sikringer å gjøre i det hele tatt, men det er jo i en enkel fiks å skifte en sikring om det er en av disse..
marcoto Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2014 Jaja, bare å sette i gang å feilsøke da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå