Bmwray Skrevet Oktober 25, 2014 Skrevet Oktober 25, 2014 Hei. Bagasjelokket på min 1999 modell E39 får ikke strøm, så det vil ikke låses opp med annet en nøkkelen og lysene inni fungerer ikke. Har sett etter feil å ser 2 brune ledninger inne i den strømpen har skade og ligget inntil hverandre.. Ser etter sikringen som har gått bak over batteriet der men ser ut som alle er fine. Vet ikke helt hva dem 3 grønne svære er til. Noen som har forslag til hvordan jeg kan fikse det? Takker for svar
bjalle Skrevet Oktober 26, 2014 Skrevet Oktober 26, 2014 Sikring nr 4 i hanskerom er lys i bagasjen,nr 53 over batteriet er låsemotor i tanklokk og bagasjen
Bmwray Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2014 Takk for svar, ser ikke at det har gått noen sikringer, da får jeg prøve og finne hele ledningsnettet på kofferten å se etter brudd.
hanzhe Skrevet Oktober 27, 2014 Skrevet Oktober 27, 2014 ledningsbrudd i kabelen i koffertlokket på e39 er ganske vanlig. Dyrt å bytte hele, så håper for din del du klarer å redde ledningsbitene som er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå