635csi Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 (endret) Vurderer salg av mine 3-delte Schmidt-felger m/dekk. Som kjennere vil se er dette den gode gamle utgaven. Ene framfelgen har spill flunke ny ytterring, og de 3 andre er rimelig blankpolerte som bildene viser. Sentrene har en slags off-white farge. Følger med helt nye senterkopper, og et sett med lave ventiler.Unbrakoboltene som originalt holder disse felgene sammen er byttet ut til fordel for 12-kant blanke bolter som brukes på de fleste andre 3-delte felger. Specs:2 stk. 8x14" Et14 (ca) + Toyo Proxes 195/45-14 (ikke montert)2 stk. 9x14" Et10 (ca) + Toyo Proxes 225/40-14 (ikke montert)4x100Navdiameter 62mm (57,1mm sentreringsringer følger med) Er hovedsaklig interessert i reint salg, men om noen har andre skrudde kvalitetsfelger (rep.objekt) kan jeg ta de i innbytte om det er fordelaktig for meg. Prisant. 11000,- Ta kontakt her på forumet, eller på tlf 92043425. Felgene befinner seg på Nordmøre. EDIT: om noen her på forumet også er medlem på noe slags Vag-forum/Opel-forum eller lignende hadde jeg satt pris på å fått hjelp til å legge en link til denne annonsen dit Endret April 15, 2015 av 635csi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå