Bimmerfører Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 BMW 5-SerienHaynes Gör det själv håndbok gis bort til den som kommer og henter.NEI ! jeg sender ikke, den MÅ hentes i Ski, Akershus.Jeg har solgt min E39, så dermed trenger jeg ikke boka lenger, derfor donorerer jeg bok boka til den som kommer hit og henter den.Siden boka GIS bort orker jeg ikke stresset med å pakke den inn og levere den på posten, selv om du betaler frakt.Send meg en sms eller ring meg på 93005898 og fortell når du kommer så skal du få adressen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFanaticeren Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 jeg tar den gjerne jeg om du enda har den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 jeg tar den gjerne jeg om du enda har den ? Var en som sa han skulle hente den i går, men vedkommende dukket ikke opp så ja jeg har den fortsatt, jeg er ikke tilgjengelig på mobil før etter klokken 1700 i dag og er ikke hjemme før 1800 i dag, fredag, lørdag og søndag er jeg bortreist. Send meg en sms eller ring meg på 93005898 og fortell når du kommer så skal du få adressen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet November 5, 2014 Forfatter Share Skrevet November 5, 2014 Gitt Bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå