Robinvanvik Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Hei, jeg har en E46 touring 2005 modell med hi-fi anlegget. Har seg slik at alt av bokser, forsterkere og cd veksler har blitt stjålet når forrige eier hadde den. El- nettet til spiller etc er såppas mye kuttet og ødelagt at jeg må få i meg ett nytt ett. Spørsmålet er da om ledningsnett fra original harman kardon anlegg fra touring passer i min? Er det flere høytalere på harman anlegget enn mitt hi-fi? Har tenkt å montere sub og bytte ut høytalere, men vil at ledningsnettet skal være originalt og i orden. Mvh Robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Ingen? ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Du kan bruke hk nette. Forskjellen er att hifi anlegget bruker 6" bak og ikke 6x9. Jeg har koblingsskjema for dette ligganes og der er fremgangsmåten og ledningene det samme. Hvertfall det som står der. Men hvorfor ikke gå opp til hk med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet November 1, 2014 Forfatter Share Skrevet November 1, 2014 Takker for svar. Høytalerne blir bytta ut til bedre etterhvert. Men vil at ledningsnettet skal være i orden uansett. Har du koblingskjema på pcen? evt om du kunne sendt meg? Vet du om 6x9 passer bak til meg? Robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Skal se om jeg finner det igjen. Ja 6x9 passer. Du må bare bytte braket feste så burde det gjøre susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå