mariusasvik18 Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 (endret) heeisann velkommen til min side om min BMW e34 520i. BMW'n er en 1990 modell som har stått på en plen i 3 år til jeg fikk den. bilen manglet bensinpompe og tomgangsregulatoren var tatt av når jeg fikk den, så jeg fikk tak i brukt bensinpompe og satte på tomgangsregulatoren og bilen startet med en gang. Etter at bilen startet begynte jeg med og rust sveise kanaler og fjerne mattene inne i bilen får og få ut fukt og vann i golvet. Når jeg hadde fått ut matten fant jeg ut at det var rustet igjennom golvet i bilen, så da var det bare og få bilen på bokker og sveise gulv. planer: gjort : rustsveise kanaler lakkere grill (svart) sette inn spiller med aux, usb og cd fjerne vann og fukt i matter inne i bilen ikke gjort : gule langlys og tåkelys sot bakruter nye felger hvit blink rundt om lakkere hele bilen på nytt annlegg sparco ratt nye vacum slanger til tomgangsregulator Ja da er jeg snart ferdig med hele bilen fant ut at framskjermene var rustet på inn siden så da var det bare og begynne og ordne dem har også tenkt og ordne litt i motorrom for og få det til og se finere ut Lenge siden det har skjedd noe her har hatt god tid i romjulen til og sparkle og slipe bil, prosjektet har tatt lengre tid en forventet siden jeg har flyttet pga skolegang og får kun jobbe med bilen i helgene, men nå er jeg snart ferdig, ser fram til lakkering om 2 uker ca men har fått gjort mye nå og er ferdig med å sparkle kanaler og panser og deler av bilen, har satt på powerfilter så måtte lage et feste som holdt filtret oppe har også satt inn interiør etter å ha fjernet vann og sveiset nytt gulv siden det var rustet bort har desverre ikke bilder av gulvet etter at det ble ferdig men har bilder av mye annet Endret Januar 1, 2015 av mariusasvik18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå