Snake____1 Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Selger da ett brukt Vipec V88 datasprut. Har vært brukt på min BMW V12 motor med VAG Coil-On-Plug oppsett med manuelle gasspjeld. Alt tilbehør til dette kan kjøpes seperat om ønskelig. Her får du:Datasprut Vipec V88Ledningsnett "tilpassa BMW M73B54 i E36."USB Tuning kabelUniversale sensorer Luft og vannOg kanskje noen ViPec klister... Nytt ledningsnett fåes kjøpt hos dem som fohandler ViPec. Kjøpte mitt hos HaalandTuning. "Nærbø" Vet også EBB kan få tak i "Stavanger" Kan med enkle forandringer tilpasses M70B50. Engesk spesifikasjoner se: http://www.vi-pec.com/ecus/v88 strekkbolten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Åssen pris er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Oktober 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2014 Det glemte eg å skrive. Hbo. 10.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå