ZaxoN Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 -BMW E36 91 mod 325- Bilen vil av og til ikke i gir når den sviver, men går rett i gir uten motor igang. Skraper når jeg skal ta den i gir når den sviver. Hadde akkuratt samme problemet for 1 mnd siden, da byttet jeg hardykoblinga og den ble helt god etter det, men nå har den blitt sånn igjen ... Nesten helt ny clutch også på den :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Bytta du utløserlager og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaxoN Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Bytta du utløserlager og? Ikke meg som bytta clutchen, en som lånte bilen av meg i noen dager, fikk melding av han at clutchen var gåen og at han skulle betale ny og få en til å fikse den .. Så har ikke peiling, Følger vell som regel med nytt utløserlager når du kjøper ny clutch ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå