Gå til innhold

Problemer med Dynavin spiller E46

Anbefalte innlegg

Hadde problemer med Dynavin spilleren, gikk igjennom alle instillinger, inkl restarte heile greia med fabrikk instillinger. 

Det som skjer nå er at hver gang jeg starter bilen er alltid volum på 50%, noe som er jævlig høyt i min bil, får jo heart attack hvis jeg ikke er obs på det, pluss at hver gang jeg starter opp begynner ei dame å snakke kinesisk på spilleren. Har gått igjennom alle instillinger, finner ingen ting som fjerner dette, var ikke slik  før jeg restarta heile greia.

Andre problemer jeg har er jo at lyset fra skjermen er jo veldig blendene, selvom lyset er helt på minimum så må jeg slå av skjermen når jeg kjører, mange ganger må jeg sikkert trykke 20-30 ganger på av knappen før den reagerer, den registrerer at jeg trykker på skjermen, men den vil ikke slå seg av. 

Også kan jeg ikke bla gjennom sangene når skjermen er av, kan justere volum, men ikke bla gjennom sanger, og det suger, får da må skjermen på igjen, så velge og så må jeg slå den av, noe som jeg sa istad at det ikke var så enkelt det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...