Kaptein Vom Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 (endret) Solgt Endret November 25, 2014 av Kaptein Vom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Hei! Selger du mellomakslingen utenom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 Det kan jeg sikkert, hvor mye er du villig til å gi for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Sist jeg så en lå til salgs lå den til 750,-.. Så vi kan jo begynne der? Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BAYERNRACING Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Selger du ecu, og ledningspakka på motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet November 5, 2014 Forfatter Share Skrevet November 5, 2014 Jeg har en kjøper på hele pakken som kommer i helga, så jeg kan dessverre ikke ikke selge ledningsnett og ecu. Steffen: jeg har en ekstra mellomaksling og bor på Bjørkelangen ca 30km øst for Lillestrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Hvor mye skal du ha for den? Er den fra 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå